Bent u op zoek naar nieuw personeel? Of heeft u medewerkers in dienst waar u (tijdelijk) geen werk voor heeft?

Bij Loopbaancentrum Tour vindt uw medewerker alles op het gebied van het vervullen van vacatures en loopbaanbegeleiding. Wijs uw medewerkers op de diensten van het Loopbaancentrum zodat zij zelf het heft in handen nemen om met hun loopbaanvraag aan de slag te gaan.

Van werk naar werk
De veranderende marktomstandigheden vragen dat u wendbaar bent; daar speelt goed gekwalificeerd personeel een belangrijke rol in. Wij werken graag met u samen om medewerkers gezond, gelukkig en gemotiveerd aan het werk te houden.

Loopbaancentrum Tour heeft als doel voldoende gekwalificeerde medewerkers voor de branche te behouden zodat mensen blijven kiezen voor een beroep in de touringcarsector. Wij bieden u de kans om ervaren medewerkers aan te trekken en talent binnen te halen en te behouden.

Matchen van vraag en aanbod
Zoekt u een ervaren chauffeur of juist iemand die u zelf de fijne kneepjes van het vak kunt bijbrengen, dan bent u bij Loopbaancentrum Tour aan het juiste adres. Om vraag en aanbod goed op elkaar af te stemmen bemiddelen wij voor zowel werkgevers als werkzoekenden.

Werkzoekende kandidaten krijgen van onze adviseurs begeleiding bij het vinden van een nieuwe baan en bedrijven worden ondersteund bij het vinden van de ideale kandidaat. Op de nog te lanceren website van Loopbaancentrum Tour staan zowel profielen van beschikbare kandidaten als actuele vacatures. Wij ondersteunen u bij het vervullen van uw vacatures.

Werk buiten het seizoen of buiten de sector
Zoekt uw medewerker buiten het seizoen aanvullend werk? Wijs uw medewerker er dan op dat Loopbaancentrum Tour hierbij actief kan ondersteunen door werkaanbod in aanpalende sectoren zichtbaar te maken en hem of haar hierbij te begeleiden.

Loopbaanbegeleiding

Kandidaten worden geholpen om goed voorbereid de arbeidsmarkt op te gaan. De medewerker brengt samen met een adviseur in kaart welke competenties en talenten hij in huis heeft en welke mogelijkheden er daarmee op de arbeidsmarkt zijn, zowel binnen de sector als daarbuiten. Ook met de praktische zaken zoals het cv, de sollicitatiebrief en het sollicitatiegesprek helpt de loopbaanadviseur de kandidaat verder.

We faciliteren ook in een groot netwerk aan contacten waar kandidaten gebruik van kunnen maken om in contact te komen met werkgevers en met behulp van het netwerk te werken aan persoonlijke ontwikkeling.

Loopbaanbegeleiding bij Tour is heel praktisch en gericht op het leggen van contact met zowel werkgevers als medewerkers.

Meer informatie?
Meer weten over wat Stichting FSO met Loopbaancentrum Tour voor u kan betekenen? Neem contact op!

loopbaancentrum@stichtingfso.nl of 0345-478481