In november organiseert FSO samen met het Sociaal Fonds Taxi twee Preventiedagen.

donderdag 15 november: regio Noord (Epe-Zwolle)

woensdag 21 november: regio Zuid (Raamsdonksveer)

Er is gekozen voor een (‘filemijdend’) middag-/avondprogramma van 15.30 – 19.00 uur met een eenvoudige maaltijd. Werkgevers, P&O-ers, preventiemedewerkers, leden van een personeelsvertegenwoordiging, etc. uit de Touringcarbranche én de Taxibranche zijn van harte welkom!

Tijdens de preventiedagen krijgt u tips over:

Hoe blijven je medewerkers je gezond, veilig en vitaal in piekperioden

Hoe voorkom je ongewenst gedrag op de werkvloer en geef je zelf het goede voorbeeld

Hoe FSO u daarbij kan ondersteunen

De toegang tot de Preventiedag is gratis. Er kunnen per dag slechts 50 personen deelnemen. Dus meldt u snel aan via aeno@stichtingfso.nl onder vermelding van datum/regio, namen personen en bedrijf, e-mailadres en telefoonnummer. Houd stichtingfso.nl en de nieuwsbrief van FSO in de gaten voor het definitieve programma.