Loopbaancentrum Tour

FSO zet zich in om te zorgen voor voldoende instroom en duurzame inzetbaarheid van werknemers in de sector. De touringcarsector is een uitdagende sector waarin veel gebeurt. Om goed in te kunnen springen op veranderende marktomstandigheden is het van belang dat vraag en aanbod goed op elkaar af te stemmen zijn. Dat is goed voor de medewerker en de werkgever.

Op zoek naar nieuw personeel? Leveren huidige wervingsmethodes niet genoeg op? Wat nieuws proberen? Het bedrijf regionaal meer in beeld brengen onder werkend Nederland? FSO heeft een paar hulpmiddelen voor bedrijven die nieuwe medewerkers zoeken.

Of ben jij die nieuwe touringcarchaffeur die we zoeken?

Loopbaancentrum Tour biedt loopbaanbegeleiding -een APK- om medewerkers duurzaam, gemotiveerd en gelukkig aan het werk te houden. Onze dienstverlening staat open voor alle medewerkers uit de sector met een contract. Dat kan een vast contract zijn of een tijdelijk contract. Uitzendkrachten en medewerkers die de pensioengerechtigde leeftijd al bereikt hebben kunnen geen gebruik maken van de diensten van Loopbaancentrum Tour.