Op 1 november 2016 is FSO met een nieuw initiatief van start gegaan; Loopbaancentrum Tour.

FSO zet zich in om te zorgen voor voldoende instroom en duurzame inzetbaarheid van werknemers in de sector. De touringcarsector is een uitdagende sector waarin veel gebeurt. Om goed in te kunnen springen op veranderende marktomstandigheden is het van belang dat vraag en aanbod goed op elkaar af te stemmen zijn. Dat is goed voor de medewerker en de werkgever.

Loopbaancentrum Tour biedt loopbaanbegeleiding om medewerkers duurzaam, gemotiveerd en gelukkig aan het werk te houden. Werkgevers kunnen bij ons terecht als zij op zoek zijn naar een gemotiveerde vakkracht; of het nu een chauffeur, een planner of een werkplaatsmedewerker is. Bij Loopbaancentrum Tour bent u aan het juiste adres.

Onze dienstverlening staat open voor alle medewerkers uit de sector met een contract. Dat kan een vast contract zijn of een tijdelijk contract. Uitzendkrachten en medewerkers die de pensioengerechtigde leeftijd al bereikt hebben kunnen geen gebruik maken van de diensten van Loopbaancentrum Tour.

Klik voor meer informatie op één van onderstaande links.

Informatie voor werkzoekenden

Informatie voor werkgevers