Door de coronacrisis is er in een aantal sectoren verlies van werkgelegenheid. Helaas is dit ook in onze sector het geval. FSO en de werkgeversvereniging en vakbonden willen uiteraard zoveel mogelijk medewerkers behouden voor de sector, maar we weten ook dat dat in sommige gevallen niet mogelijk is.

Tijdelijk elders werken om vervolgens weer naar de sector terug te keren, heeft de voorkeur. Maar als op voorhand al duidelijk is dat dit niet kan, dan zijn er ook mogelijkheden in andere sectoren om aan de slag te gaan. FSO kan hierbij helpen en doorverwijzen.

Zoek jij als medewerker van de touringcar sector een (tijdelijke) baan of wil je als bedrijf eens kijken hoe en waar je je medewerkers (tijdelijk) aan werk kunt helpen, neem dan contact op met FSO via 0345 478 487 of via aeno@stichtingfso.nl