Opleiding BHV/Levensreddend handelen in de touringcar

De touringcarchauffeur leert verschillende levensreddende handelingen zodat hij op diverse ongevalsituaties kan inspelen en de noodzakelijke eerste hulp kan aanbieden. Ook wordt er aandacht besteed aan het ontruimen van een touringcar.

Kosten

Speciale prijs voor deze Code 95 opleiding: € 95,- per persoon. Na 15% subsidie vanuit FSO komt de prijs uit op € 80,75. Dit bedrag is exclusief BTW, aanmeldkosten CCV, kosten voor een certificaat, lunchkosten en eventuele kosten voor de locatie en voor een bus!

De toekenning van de 15% FSO subsidie is als volgt geregeld. U ontvangt rechtstreeks een nota van de opleider. Vervolgens stuurt u een kopie van deze nota samen met een kopie betalingsbewijs toe aan FSO. Op basis van de ontvangen stukken kent FSO u een subsidie van 15% toe.

Let op: naast bedrijven kunnen ook individuele chauffeurs die (tijdelijk) geen werkgever hebben, maar toch hun Code 95 scholing op peil willen houden, zich inschrijven voor deze Code 95 opleiding. Heeft u als bedrijf of als individuele chauffeur belangstelling voor deze cursus stuur dan een berichtje naar aeno@stichtingfso.nl of neem telefonisch contact op.

Voor alle hieronder aangeboden opleidingen geldt nadrukkelijk: onder voorbehoud van voldoende deelname!

Geen actieve items gevonden
Datum Plaats Beschikbaar Inschrijven