Gastheerschap: "De klant centraal"

De touringcarchauffeur is het visitekaartje van het bedrijf en zorgt ervoor dat zijn gasten een positieve reisbeleving ervaren. Reizigersgerichtheid, gastvrijheid en het zorgdragen voor een positieve reiservaring. Mooie woorden en belangrijke begrippen. Maar hoe doet u dat als touringcarchauffeur? Zelfs als het gastheerschap helemaal ‘uw ding’ is dan nog is het niet altijd makkelijk. De training ‘Gastheerschap, de klant centraal’ gaat daar bij helpen.


In deze training gaan we uitgebreid in op hoe u als chauffeur kunt bijdragen aan die positieve reisbeleving, ook als het soms lastig wordt, in onverwachte en moeilijke omstandigheden en met verschillende type reizigers. De trainers die deze training verzorgen zijn specialisten op het gebied van communicatie, weerbaarheid en omgaan met agressie en hebben veel ervaring in het personenvervoer. De training telt mee voor de Code 95.

 

‘Praktische training met diepgang’

‘Werd echt iets gedaan met inbreng uit de groep’


Kosten (onder voorbehoud)

De prijs voor deze Code 95 opleiding: € 149,00 per persoon inclusief lunch. Dit bedrag is exclusief BTW, aanmeldkosten CCV en eventuele kosten voor de locatie.


 

Individuele chauffeurs

Naast bedrijven kunnen ook individuele chauffeurs die (tijdelijk) geen werkgever hebben, maar toch hun Code 95 scholing op peil willen houden, zich inschrijven voor deze Code 95 opleiding. Heeft u als bedrijf of als individuele chauffeur belangstelling voor deze cursus stuur dan een berichtje naar aeno@stichtingfso.nl of neem telefonisch contact op.


Voor alle hieronder aangeboden opleidingen geldt nadrukkelijk: onder voorbehoud van voldoende deelname!

 

Geen actieve items gevonden
Datum Plaats Beschikbaar Inschrijven