Houd uw vakbekwaamheid op peil! Maak gebruik van de Code 95 opleidingen aangeboden door Stichting FSO

Ook gedurende de eerste drie maanden van het nieuwe jaar biedt FSO de touringcarbranche kwalitatief goede en aantrekkelijk geprijsde cursussen aan. Deze cursussen zijn zonder uitzondering  zinvol voor de touringcarchauffeur. Er kan worden ingeschreven op de onderstaande theorieopleidingen, allen goed voor 7 nascholingsuren:
- Digitale tachograaf
- Duurzame inzetbaarheid
- Gastvrijheid
- BHV/EHBO
- Veilig Rolstoelvervoer
- Baantraining

Deze theoriecursussen kunnen worden georganiseerd op meerdere locaties en/of op de bedrijfslocatie.

Ook worden een tweetal praktijktrainingen aangeboden:
- Het nieuwe rijden (W01)
- Behaviour Based Safety (W02)

Een overzicht van de aangeboden cursussen en de kosten daarvan staat nu op onze website.

Heeft u als bedrijf of individuele chauffeur interesse in één van de cursussen? Dan kunt zich via deze aanmelden.

Meerdere medewerkers tegelijk voor één opleiding?

Heeft u als bedrijf belangstelling in één van de cursussen voor meerdere medewerkers bij u op locatie? Stuur dan een bericht aan aeno@stichtingfso.nl onder vermelding van de betreffende cursus, het aantal deelnemers en de gewenste data of bel ons op 0345 478 487.

Individuele chauffeurs (tijdelijk) zonder werkgever?

Let op: naast bedrijven kunnen ook individuele chauffeurs die (tijdelijk) geen werkgever hebben, maar toch hun Code 95 scholing op peil willen houden, zich inschrijven voor een Code 95 opleiding.

Hoe krijg ik subsidie?

Voor alle via Stichting FSO aangeboden Code 95 opleidingen is een subsidie van 15% beschikbaar. De toekenning van de 15% FSO subsidie is als volgt geregeld. U ontvangt rechtstreeks een nota van de opleider. Vervolgens stuurt u een kopie van deze nota samen met een kopie betalingsbewijs en een subsidieformulier toe aan FSO. Op basis van de ontvangen stukken kent FSO u een subsidie van 15% op de opleidingskosten toe.